Dlaczego marketing parku wodnego jest ważniejszy niż kiedykolwiek

14.12.2020

Biorąc pod uwagę, że COVID zmienił sezon parków wodnych, a niektóre zamknął, plany wprowadzenia Twojego obiektu na rynek  mogą nie znajdować się na szczycie Twojej listy rzeczy TO DO!

Ale podobnie jak firmy, które znajdują sposoby na przetrwanie recesji, są dobrze przygotowane, aby wykorzystać następującą zmianę, może to być bardzo pomocne dla Twojej placówki w perspektywie długoterminowej, jeśli pozostaniesz w kontakcie i będziesz mieć na uwadze potrzeby klientów.

4 powody, dla których marketing parku wodnego  jest teraz ważniejszy

Oczywiście duże zakupy online lub w telewizji mogą nie są najbardziej opłacalnymi wydatkami. Ale jeśli korzystasz z mediów społecznościowych, w tym platform takich jak YouTube, Twitter i Instagram, i jeśli masz aktualną bazę danych e-mail, możesz wykorzystać je jako ekonomiczny sposób na marketing dla swoich klientów, informowanie ich i pomaganie przygotowują się na powrót do parku wodnego! Oto dlaczego warto to zrobić:

  1. Klienci są zdezorientowani - niezależnie od tego, gdzie jesteś na świecie, jest bardzo prawdopodobne, że wiele osób w Twojej okolicy nie będzie w stanie w pełni wyjaśnić obecnych ograniczeń COVID dla tego obszaru. Problem z parkami wodnymi polega na tym, że gdy ludzie są zdezorientowani, mają tendencję do trzymania się z daleka, co może negatywnie wpłynąć na ruch, jeśli / kiedy otworzysz swój obiekt.
    Informuj ich poprzez media społecznościowe o ogólnych wydarzeniach związanych z COVID i konsekwencjach dla odwiedzenia Twojego parku.
  2. Przygotuj ich do wizyty - wykraczając poza to, czy mogą odwiedzać Twoją placówkę, informując ich, czego mogą się spodziewać. Jakie środki bezpieczeństwa są stosowane? Co powinni przywieźć, a czego nie, podczas wizyty? Jak powinni się zachowywać w parku? Odpowiedzi na te i inne pytania, nawet jeśli jest środek zimy, ułatwią one wizytę w parku wodnym po jego otwarciu.
  3. Daj im coś, na co mogą patrzeć - Czy masz nowe zabawki? Promocja mająca na celu przyciągnięcie większej liczby gości? Jak smaczne są potrawy w twoim menu? Odpowiedzi pomogą im podjąć właściwe decyzje, dokąd się udać, gdy nadejdzie czas!
  4. Sprawdź marketing konkurencji - w naszej ankiecie znaleźliśmy zaskakującą liczbę parków wodnych, które w tym roku nic nie publikowały w swoich mediach społecznościowych.

Ale kilka pozostało aktywnych, nawet jeśli nie otworzyli ponownie. Niezależnie od tego, czy zajmowali się aktywnym marketingiem, czy nie, masz szansę się wyróżnić, regularnie publikując i angażując klientów.

Aby uzyskać jeszcze więcej wskazówek marketingowych związanych z COVID, zapoznaj się z naszym artykułem „3 wskazówki marketingowe dotyczące parków wodnych podczas koronawirusa COVID-19”.